آمار شهدای غزه به ۴۱ هزار و ۹۰۹ نفر افزایش یافت-راهبرد معاصر
الحوثی: به‌زودی با موشک‌های فراصوت به دشمن حمله می‌کنیم وقوع دومین انفجار در دانمارک در نزدیکی سفارت رژیم صهیونیستی در فاصله ۵روز حمله موشکی حزب‌الله به حیفا گالانت به آمریکا سفر خواهد کرد حمله موشکی رژیم صهیونیستی به حومه حمص و حماه ۸ نیروی امنیتی پاکستان در ایالت خیبرپختونخواه کشته شدند نخست وزیر انگلیس: حمله هولناک ایران به اسرائیل ما را به نقطه خطرناکی رساند اظهارات مقام بلندپایه اردنی درباره استفاده احتمالی اسرائیل از حریم هوایی این کشور علیه ایران گردان‌های القسام مسئولیت عملیات «بئر السبع» را بر عهده گرفت هریس: هر کاری بتوانیم برای کمک به اسرائیل انجام می‌دهیم ادعای وزیر جنگ رژیم صهیونیستی درباره روش و زمان پاسخ به حمله ایران  سفیر استرالیا در تهران به وزارت خارجه احضار شد + جزئیات سخنگوی وزارت امور خارجه: سیاست ناامنی‌سازی منطقه توسط رژیم صهیونیستی تهدید جدی علیه صلح و ثبات است نتانیاهو: ایران بزرگ‌ترین حمله موشکی تاریخ را علیه ما انجام داد ورود فرمانده سنتکام به تل آویو

آمار شهدای غزه به ۴۱ هزار و ۹۰۹ نفر افزایش یافت

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که شمار شهدای حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه به ۴۱ هزار و ۹۰۹ نفر رسیده است.
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۲ - ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - 2024 October 07
کد خبر: ۲۵۹۴۸۷

به گزارش راهبرد معاصر، وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه با صدور بیانیه‌ای جدیدترین آمار شهدا و زخمی‌های حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون را اعلام کرد.

 

بر اساس اعلام وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه، در نتیجه حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تا این لحظه، ۴۱ هزار و ۹۰۹ نفر به شهادت رسیده‌اند.

 

همچنین این نهاد پزشکی فلسطینی بیان کرد که شمار کلی زخمی‌های حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه از آغاز جنگ در این باریکه به ۹۷ هزار و ۳۰۳ نفر رسیده است.

 

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که در ۲۴ ساعت گذشته ارتش رژیم صهیونیستی ۴ جنایت و کشتار را در نوار غزه مرتکب شده است.

 

همچنین وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه بیان کرد که حملات ساعت گذشته ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه، شهادت ۳۹ و زخمی‌شدن ۱۳۷ نفر را در پی داشته است.

 

وزارت بهداشت غزه تاکید کرد که برخی از شهدا و قربانیان همچنان زیر آوار و در خیابان‌ها بوده و اشغالگران از امدادرسانی به آنها ممانعت می‌کنند./ مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده